Klagomålsansvarig

Om du inte är nöjd med vår rådgivning

Skulle du av någon anledning vara missnöjd med en tjänst som Gefvert försäkringsförmedlare levererat måste du höra av dig så snart som möjligt. 

Om du vill framföra ett klagomål bör du först och främst vända dig till den medarbetare som du haft kontakt med angående det ärende som reklamationen gäller. Skulle du fortfarande vara missnöjd efter detta kan du gå vidare genom att skriftligen kontakta vår klagomålsansvarige. 

Om du framför ett klagomål skriftligen ska du bifoga kopior på relevanta handlingar. Det är bra om du anger vilka av våra medarbetare du haft kontakt med i ärendet, samt när dessa kontakter skett.

Klagomålsansvarig

Söderberg & Partners Insurance Consulting AB

Att: Klagomålsansvarig

Box 7785

103 96 Stockholm

Via e-post: klagomalsansvarigspicab@soderbergpartners.se

Tvistlösning

Som företagskund till Gefvert försäkringsförmedlare har du möjlighet att få tvister prövade genom skiljedomsförfarande administrerat av Stockholms Handelskammares Skiljedomsinstitut (SCC).